2015年9月21日 星期一

愛與夢飛行 --- 初衷

最近有一個同事要寫關於愛飛行既故事~
同佢講開點解離開左呢行~
又要返返黎飛之際...
我諗返起當初點解會做呢行~
空姐....
從來都唔係我既夢想之一
細細個個時,我希望可以跳舞跳一輩子....
因為我享受舞台...
點知道一畢業就走左去做0靚模..
一做就做左大概4,5年既時光...
哈哈...個時仲細...玩得就玩啦...
突然間有一日有個朋友話叫我考空姐..
話一齊周圍飛一齊周圍去玩啦...但係我諗既係人大喇~
係時候搵一份stable既工作...
雖然冇咩話一定要見得成份工...心諗如果一次見唔成就算喇!
但係都做足準備去見...
點知又比我一次過得左!
就傻下傻下開始左無腳既生活...

沒有留言:

張貼留言