2016年6月4日 星期六

《清麗雅舍》----身心休養

以前周圍飛成日都會好攰..
雖然攰但係都唔代表我訓得好架喎...
有睇開我facebook同Instagram既朋友
都知我係好貪靚架麻!
訓得唔好又攰,又點會有心思同時間保養丫!
我成日都話「沒有醜女人只有懶女人」
但係呢..當好攰既時候我一定會選擇訓教先!
哈哈...不過一向鍾意係屋企自己做facial既我最近呢一個月揾倒間心儀既美容院!
問心...以前既我覺得如果出去唔係做儀器既話我係完全唔會出去做!
我諗有好多人都唔知我係讀美容師出身!
加上我做facial又唔會訓得著好似係度浪費時間噤!
所以基本既facial我根本唔鍾意出街做!
但係機緣巧合下被邀請到《清麗雅舍》做佢地既treatment...




好神奇..
上到去既第一個感覺真係好舒服...
完全無上到去實比人sale到走唔倒既感覺....好似屋企噤越坐越舒服添!





好啦..不如入正題講下佢treatment啦!
事因我係讀美容出身,
當然要試下佢傳統既人手facial啦!
噤岩我第一次上去既時候熱氣到爆..
生左幾粒超級無敵大既暗瘡..
而且仲生係超級樣眼既位置..
不外乎係鼻樑,鼻頭同下巴個啲位啦..
當時仲有啲細粒啲既分佈係面上各處..
條脷重腫曬又痛喎!
個排唔化妝都一定要戴口罩出街!
我一訓低美容師好細心噤講我面部狀況比我知!
又講會為我做咩野treatment!
之後第一部就係整暈我!
哈哈哈哈!!(我講笑咋!)

其實美容師係比左啲香薰我聞
等我可以放鬆個人
可以提升皮膚既吸收能力!
以我既專業分析美容師既手勢真係好好!
我舒服到訓著左!
起身見倒自己個面仔真係白淨左好多!
做左兩次facial雖然膚質有明顯既改善!
但係啲暗瘡好得有啲慢..
《清麗雅舍》有佢地既中醫..

幫我把完脈食左3日藥加埋做多兩次facial
啲暗瘡已經退曬咯!😁

我真心推薦《清麗雅舍》比大家!
當然最後等我比返啲著數大家啦!
睇完我介紹係咪好想去試下呢?
噤就快啲like佢地既facebook page... 
Copy埋張coupon同你既朋友仔上去體驗下啦!

沒有留言:

張貼留言