2016年6月8日 星期三

愛與夢飛行 --- 家已成為酒店

做左空姐之後剛好我好多朋友都上左大學,
媽媽同細佬一早移民左去英國....
呢份工比多左機會我見我既朋友
最緊要就係更多機會見倒屋企人!
去到英國真係好似多左個屋企噤....
而香港既屋企慢慢變左日常既酒店!!
哈哈....每次去到唔同既地方我都係去supermarket...
行supermarket亦成為左我係outport其中一個娛樂...
當然屋企既雪櫃亦同時比我國際化左...
之點解我會話屋企成為左我日常既酒店?
基本上我一放工返到屋企就會lock and seal唔會再出門口..
直至下一班機返工為止...
哈哈....呢d就係我頭3年既飛行生活!

沒有留言:

張貼留言