2016年6月10日 星期五

愛與夢飛行 --- 看見不一樣的生活

呢份工亦比左個好好既機會我...
我記得係舊公司每隔一段時間就會同unicef有個義工既trip比員工參加
我好好彩被選中左..
係去埃塞俄比亞..
我地係去探訪同去睇下究竟公司幫佢地籌既錢係用左去邊呢..
個個trip真係我一直以黎最有意思最難忘既一次...
一個噤靚既地方共其實有好好既資源..
因為冇開拓呢d資源既知識..
好多野都變左好缺乏..

我係個度見倒一個7個月大既BB
但係就好似岩岩出世噤大....
睇見都心痛....
我地仲探訪unicef好唔同既營地..
了解左當地點解會缺乏資源..
想知多啲可以話比我知
我會憑我既金魚記憶再講多啲比大家知!

fb: Annie Philomena Chiu
Ig: annieying

沒有留言:

張貼留言