2016年6月8日 星期三

冬菇雲耳蒸肉餅

睇開我ig既朋友仔唔知有無印象
我post過呢攤好似粥仔,又似肉餅既東東呢?
我諗我係時候要揭盅佢係咩黎同點整!
哈哈!
唔知大家有無印象我大概上年
年中既時間食過nuskin套TR90
改善身體順便減肥增肌呢!
由個時開始我需要食好多含蛋白質既食物!
來來去去都係食雞柳同蛋白,
食到悶就轉三文魚同豆漿啦!
因為要飛所以無咩心機諗啲有味既野食!
成個食3333+既過程都食到好悶!
而3333+亦成為左我既飲食習慣
所以係時候搞下啲新意思喇!
順手可以幫屋企清下櫃添!



冬菇雲耳蒸肉餅

材料:

乾冬菇 4隻 (浸軟切粒備用)
雲耳 5朵 (浸軟切粒備用)
雞柳 6條

1. 雞柳洗乾淨之後剁成肉餅加麻油、鹽、胡椒粉調味
2. 搞匀加生粉之後搞到起膠
3. 再將冬菇同雲耳加埋落去搞匀
4.蒸15分鐘熄火焗5分鐘

我超級懶所以切得好大粒,
大家如果要求高可以切細粒啲!

我第一次試寫食譜咋..
寫得唔好有咩唔明隨便講隨便問!

Fb: Annie Philomena Chiu
Ig: annieying

沒有留言:

張貼留言